Kategoriler

20 Haziran 2013 Perşembe

Alışveriş #3#

Geçen hafta yaptığım fakat finaller dolayısıyla bir türlü yazısını yazamadığım alışverişimi bu hafta yaptığım alışverişle birleştirip bir post hazırlayayım dedim :) Watsons'a girince gözüm dönüyo her gördüğümü almak istiyorum kendimi zor durduruyorum :) Bakalım neler almışım :)



1) Watsons Duş Jelleri : Daha önce iki şişe kavunlu kullandık ve kokusu gerçekten olağanüstüydü ama biraz değişiklik yapıp diğer çeşitlerine de bakmak istedik kardeşimle. Soldaki şeftalili ve sağdaki naneli. Biz naneliyi kullanmaya başladık ama beklediğim gibi değil açıkcası çok belirgin bir kokusu yok. Bu arada ben aldığımda Watsons ürünlerinde bir alana bir bedava vardı, büyük ihtimalle haziran sonuna kadar devam ediyordur. 7.99 TL

2) Watsons refill el sabunları : Burada olan yeşil çay ve elmalı ilk defa deniyeceğim. Gene denemek için aldığım ama resmini çekmeden önce açmış bulunduğum çilekli ve yoğurtlu aldım. Bunlarda da bir alana bir bedava vardı. Çilekli & Yoğurtlunun kokusu beklediğim gibi çıkmadı, kardeşim söyleyince farkkettiğim gibi kokusu aynı bebe aspirini gibi kokuyor. 2,75 TL

3) Green Tea Gözenek küçültücü jel : Kasaya doğru ilerlerken gördüm, merak edip attım sepete. Daha deneme fırsatım olmadı. 2,99 TL

4) Acnecinamide Sivilce Mendilleri: Migros'tan aldım bu mendilleri. Normalde 14 TL'ymiş ama küçük bir indirimi vardı 12.50 TL'ye aldım. İndirim hala devam ediyor bu arada. Birçok üründe %25 indirim var Migrosta'da. Şu anda 14 günlük süreç içinde deniyorum. Postu yakında sizlerle olacak, ikinci haftadayım çünkü. 12,50 TL

5) Sensodyne Beyazlatıcı Jel : Bunu da Migros'tan aldım. İndirimdelerdi. Diş Macunumda bitmişti çok iyi oldu. Bundan önce Sensodyne'nin diş macununu kullanıyordum. Bu da güzel ve jel susuz köpürerek macunun ulaşamadığı noktalara da ulaşıyormuş. Ben macunu da susuz kullandığım için bir fark olmadı. Macunun tadını daha çok sevdim. 13,90 TL

1) Lash Takma Kirpik : Watsons'tan aldım. Mezuniyette takarım diye düşündüm. İlk takma kirpik deneyimi mi sizlerle paylaşmayı düşünüyorum :) 12.90 TL

2) Schwarzkopf Taft Saç köpüğü : Böyle ikili pakette indirimli görünce dayanamayıp alıyorum. Watsons'tan aldım. Sonunda gücü 5 olan bir köpük bulabildim. Şu anda gene Taft'ın pembe olan köpüğünü kullanıyorum. Onun gücü 4. Ama sertleştiriyor gibi geliyor. Tabii ben kabarmasın diye çok kullanıyor da olabilirim. Son aldıklarım yumuşaklık vaad ediyor. Elimdeki bitsin yenilerden deneyeceğim bir tane. 14.90 TL

3) Rimmel London Maskara + Göz kalemi seti : Watsons'a aslında bunun için gitmiştim. Rimmel benim ilk göz ağrılarımdan. Bu seti görünce kesin almalıyım dedim. Göz kalemi asansörlü ve elimde denediğimde kalıcılığı gayet iyi geldi. Tabii düşük göz kapaklarımda denemeden emin olamıyorum. 13.99 TL

4) Watsons Square puffs : Üçlü paket bu ayki kataloğunda vardı. Sürekli pamuk kullanan biri olarak stok yapayım istedim.  8.99 TL
 Hepsi  bu kadar :)

2 yorum:

  1. çilekli ve yoğurtlu el sabununu bende sevmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme yanılma ile bulacağız en güzel el sabununu :)

      Sil