Yeni Bir Dizi #3# How I Met Your Mother

20:00

Friends'ten sonra çok benzer bulduğum bir dizi geliyor: How I Met Your Mother.




Başroldeki kahramanımız Ted Mosby'nin hayatının aşkı biricik karısını bulmasını anlatan dizi şu anda sekizinci sezonunu bitirdi ve dokuzuncu ve son sezon onayını aldı. Bu diziyle tanışmam gariptir aslında. Komedi olduğu için ya da hakkındaki çok iyi yorumlar için başlamadım diziye. Yazın Cnbc-e 2. sezon tekrarını verirken ve ben kanal zaplarken gözüme bir anda Alyson Hannigan ilişiverdi. Ama sadece bu yüzden izlediğimi söylemek yanlış olur daha Friends'i bilmeyen ben böyle bir komedi ihtiyacındaymışım meğerse.
Sekiz sezon boyunca Ted'in karısıyla nasıl tanıştığını hikayesini dinledik. Hala da dinlemekteyiz çünkü son sezon daha yayınlanmadı. 20 dakikalık bir çıtır çerez dizi, çoğunlukla doyamadan bitiyor bölüm. Geçen seneye kadar yere göğe koyamadığım diziden Friends biraz soğuttu çünkü bariz benzerlikler görüyorum. On sezon devam etmiş bir dizi benzerlikler elbet olacaktır diyebilirsiniz ama o küçük benzerliklerden bahsetmiyorum. Ana karakterler hakkında benzerlikleri her geçen Friends bölümüyle biraz daha görmekteyim ve keşke biraz daha özgün olsalarmış diye geçiriyorum içimden. Yinede tamamen soğutacak kadar bir benzerlik yok ve HIMYM'ın büyük bir artısı var. Sekiz sezon adı geçen kesin bulup evleneceğini ve iki güzel çocukları olacağını bildiğimiz anneyi hala göremedik. Sezonlarda ufak tefek ayrıntılar verildi ve üzerine çok büyük komplo teoriler kuruldu fakat hala değil nasıl evlendiler anneyi göremedik bile. 

Bu dizini favorisine gelince Barney Stinson diyorum. En eğlenceli karakter olmasının yanısıra kendisini en çok geliştiren karakterde Barney. Ted ise sekiz yıl önceki haliyle pek bir ilerleme kaydetmedi bence. Spoiler vermemek için çok konuşmamaya çalışıyorum. Hazırlıkta ingilizce yazılarını HIMYM üzerine yazan ben sabahlara kadar yazabilirim zira. Birde güzel video ekleyelim sonuna. Barney'nin iş başvurusu için gönderdiği video favorileriden biri. İyi seyirler :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Favori dizilerimden bir tanesi, bayılıyorum bu diziye, tekrar tekrar izleyebilirim.
    benimde favori karakterim tabiki barney stinson, o bir awesome, o bir legendary :))
    Favori sahnemse Barney'in oppssss spoiler olacak vazgeçtim.:(
    Lily ve Marshall'ın evliliklerine de bayılıyorum.
    Hala izlemeyenler için şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil