Kategoriler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Yeni Bir Dizi #2# Friends

İlk sıradaki Doctor Who'dan sonra ikinci sırada gerçekten çok düşündüm. Bir sürü dizi izliyorum bu yüzden seçimi çok zor oldu ama sonunda kararımı verdim: Friends 


1994'de başlayan bu harika diziyi duymamış olanınız yoktur herhalde. Benim çok geç keşfettiğim ama izlemeye doyamadığım bir dizi. O kadar çok sevdim ki bir an önce bitmesin uzun süre izleyebileyim diye günde birer bölümden fazla izlememeye çalışıyorum. Şimdi spoiler vermeden dizimizi anlatayım birazcık:
       Adından da anlaşılacağı gibi altı kişilik bir arkadaş grubunun günlük hayatlarını anlatıyor. Monica'nın karşısında oturan Chandler ve Joey, Monica'nın eski ev arkadaşı Phoebe, Monica'nın abisi Ross ve Monica'nın liseden en iyi arkadaşı Rachel. Böyle söyleyince olaylar Monica'nın etrafında dönüyomuş gibi oldu fakat aslında öyle değil. Her karakter eşit şekilde ilerliyor üstelik sadece dizide değil dizi dışında da bu böyle. Yayınlandığı 10 yıl boyunca başroldeki altı oyuncu da eşit miktarda ücret almak istemişler.Kimse kimsenin önüne geçmek istememiş. Bu aday oldukları ödüllerde de bu şekilde olmuş hepsi yardımcı aday olmuşlar. Bunu okuyunca dizi daha da bir gözüme girdi :)

Her dizinin bir favori karakteri var. Benim için Friends'deki favori karakter ise Chandler Bing. En sevdiğim Bing videosuyla bu yazıyı kapatalım : Chandler neden kendisine düşürücü dendiğini sorguluyor. İyi seyirler :)


4 yorum:

  1. Benim de sıralama yapmam gerekirse 1. Kesinlikle Doctor Who ve 2. de Friends olurdu.
    Ve kesinlikle Chandler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh Chandler bir tanedir :) O olmasa izlenmezmiş zaten :D Gerçi Joey ve How you doing leri var ama Chandler ayrı :) Friends de Coupling'den arak değil miydi ben mi yanlış hatırlıyorum. Gerçi düşündüğümüzde Moffat oturup bugün kimi öldürsem diye düşünüyordur gibime geliyor

      Sil
    2. Friends 1994-2004 arası devam etti. Coupling ise 2000-2004 arası. Moffat mı arak yapmış yoksa. Bence hemen izlemeye başlamak lazım :)

      Sil
    3. aklimda oyle kalmis. tarihler baska diyormus halbuki. keske kontrol etseymisim. moffatin arak yapmaya ihtiyaci yok:) aslinda gayet yaratici kendisi

      Sil