Kategoriler

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeni Bir Dizi #1# L&M, Harem, Doctor Who

Türk dizisi olarak sadece Leyla ile Mecnun ve Harem izliyorum. L&M'yi genellikle defter geçirirken izliyorum bazen aylarca izlemediğim oluyor. Harem'i ise aylardır izlemiyorum bitti mi devam ediyor mu onu bile bilmiyorum. Absürd komedi kafamı dağıtmama yardımcı oluyor.

Fakat asıl izledim, yakından takip ettiğim diziler yabancı diziler. Sırayla favorilerimden Bahsedeceğim.


1) DOCTOR WHO: Cnbc-e'de de gösterilen olağanüstü bilimkurgu dizisi. İlk seri 1963'de başlamış bulunmakta fakat o seri sona erdi. Seriyi 2005'de tekrar getiren BBC klasik serinin kaldığı yerden devam etti. Benim izlediğim seri de modern seri yani 2005'de başlayan. Klasik seriyi izlemeye çalıştım ama siyah beyaza dayanamadım açıkcası. 
Ana karakterimiz The Doctor. Dizinin isminden de anlaşıldığı gibi adını bilmiyoruz sadece Doctor. 
Aklınızdaki soruyu cevaplayayım: Tek bir doktorla 1963ten beri nasıl dizi çekiliyor. Doktorlar değişiyor. Bir zaman lordunun ölümü aldatma şekli olarak değişebiliyorlar. Nasıl diye merak ederseniz Modern seride görebilirsiniz zira modern seri başladığından beri 3 farklı doktor karakteri izledik.
Modern seriye 9. doktor ile başladık ve 2013 yılı itibariyle 11. doktor ile devam ediyoruz. Zorla izlettiğim her arkadaşıma söylediğim gibi size de söylemek istiyorum: Dişinizi sıkın ve ilk sezonu bitirin ikinci sezondan itibaren daha eğlenceli. Olaylar giderek büyüyor bizde nefesimizi tutarak izliyoruz.

18 Martta 7. Sezon finali yayınlandı ve biz soluksuz izledik. Diziyi izleyen her whovian'ın favori doktoru vardır: Benim ki de 11. doktor. Favori bölümümse 3. sezon 10. bölüm olan Blink. Ve favori yardımcım: Rory Williams :)
Son bir uyarı: Dizinin sezonluk 13 bölümü dışında bir sürü ek bölümü var. Onları izlemezseniz çok şey havada kalır. Merak edenlere seve seve yardımcı olurum. 
EDIT: Bir de video eklesem güzel olurmuş gibi geldi: 11. doktordan güzel bir kolaj. İyi seyirler :)


4 yorum:

  1. Bayılıyorum bu diziye :)
    Favori doktorum: 10. Doktor: David Tennant
    "What" ve "ALLONS-Y" deyişine hastayım :)
    Favori bölümüm: 2x13 Doomsday
    Her izlediğimde beni ağlatır :)
    Ayrıca Christmas bölümlerini de çok seviyorum, doktorun farklı farklı yardımcıları oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende basta David'ciydim. Hatta 4. Sezon finalinde yakaladim ve bir yil gidemez David diye dolastim. Matt'e de eger Amy olmasaydi alisamazdim. Herkes Matt kotu David gitmeseydi keske diye diye Matt'i savunmaya basladim. Bolumlerini genelde Moffat yazdigi icin daha heyecanli ve karmasik oluyor. 50. Yil ozel bolumde ikisini de gormek inanilmaz bir mutluluktu :)

      Sil
    2. "I dont wanna go.." aklımdan çıkmıyor :)
      Ama evet Amy olmasaydı ben de Matt'e alışamazdım. Tam Matt'e alışmışken tekrar doktorun değişmesi :/ Dizinin hem sevdiğim hem de sevmediğim yanı. Bakalım 12. doktorla işler nasıl gidecek :)

      Sil
    3. Arkadasim da hic alisamamisti Matt'e ama 712'ydi galiba cybermen'li olan bolum. Orda dedi Matt olmus dedi :)

      Sil