Merak Ettiklerim #1#

22:14

1) Wella Pro Series Frizz Control:




 Beğendiğim şeylerden kolay kolay vazgeçemiyorum. Daha doğrusu kolay kolay beğenemiyorum. 
Gliss'in bu serisi saçlarıma gerçekten iyi gelince şampuan arayışımı sonlandırmıştım. Gerçekten de kurutulduğunda kabaran ve başa çıkamadığım saçlarımla aramı yaptı bu seri. Ne var ki kokusuna dayanamıyorum. Ağır geliyor kokusu. Saçlarım için katlanıyordum ki Wella'nın yukarıdaki şampuanı dikkati mi çekti. Bende hazır yaz gelmişken bir değişiklik iyi gelir dedim.
NOT:  18 Mayıs itibariyle Migros sağolsun yeni şampuanlarımı aldım :) Başlamak için sabırsızlanıyorum :) Mis gibi kokuyor, bakalım inatçı saçımda duracak mı bu koku :)

2) L'ACTION Nail Repairer:
          Benim tırnaklarım genelde katman katman soyuluyor. Daha doğrusu bir katman anca soyulabiliyor çünkü takıntılı ben ilk katmandan sonra tüm tırnaklarımı kesip, törpüleyip, kalsiyum bakımı yapıyorum. Bunu ilk katman ortaya çıktığında engellemek için almak istiyorum. Genelde kırılan tırnaklar için yapıştırıcı gibi bir görevi varmış ama denemeden bilemeyiz değil mi?

3) Cettua Yağ Emici Mendil:

          Burun bandını kullanıp hüsrana uğradım Cettua'nın bu yağ emici mendilini sırf meraktan almak istiyorum. 

4)Maybelline Maskara:
          Maybelline ve London Rimmel maskaralar arasında gidip geliyorum. İkisininde hiçbir maskarası hüsrana uğratmadı beni bu güne kadar. Şu anda Rimmel London'un Volume Accelerator Extreme Black kullanıyorum ve fırçasına bayıldım. Sırada iki tane Maybelline maskara var. Bunu alıp üçlemek istiyorum.

5) Rival de Loop Gece ve Gündüz Kremleri: Dermatoloğumun verdiği hiçbir işe yaramayan kremler bitmek üzere. Bunları denemek istiyorum. Güzel yorumlar okudum.


6) Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Temizleme Jeli : Yüz temizleme jellerine karşı bir merakım var hepsini alıp denemek istiyorum. Şu anda evde 10 tane birikmiş olsa da fırsatını bulunca bundan da almak istiyorum.
 7) Flormar Dipliner: Bu güne kadar sadece göz kalemi ve keçeli eyeliner kullandım. Cesaret edemedim fırçalı eyeliner'a. Ama Flormar'ın diplinerı hakkında iyi şeyler okudum ve elimdeki eyeliner bitince bundan alıp denemek istiyorum.

 8) Schwarzkoph got2b Saç Köpüğü: Schwarzkoph ürünlerini beğenerek kullanıyorum ve şu anda kullandığım köpükte Schwarzkoph. Ama köpüğüm bitince got2b denemek istiyorum. Duyduğuma göre kokusu muhteşemmiş :)
          Şimdilik bu kadar. İstediklerimden sizin kullandığınız var mı? 


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. selamlar katman katman soyulan tırnaklar ne yazık ki kabus :) limonla ovala tırnaklarını haftada 2 kere :) biraz vitamin alsınlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar biraz daha iyiler soyulmaya başladıklarında törpülüyorum direk, ojenin de etkisi oluyor tabii

      Sil
  2. merhabalar, got2be saç köpüğünü bende çok merak ediyorum.denediğinde yorumlarsan çok sevinirim.blogunu takipteyim bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki dener denemez yorumlarım :) Ama indirimde görünce dayanamayıp aldığım ikili Taft var. Onların bitmesine yakın alırım bunu da :)

      Sil