Kategoriler

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Haftasonu alışverişi :) #2#

İlk olarak oriflame kargom geldi ve içinde çekiliş için sipariş ettiklerimin yanında kokusuna bayıldığım Eclat Weekend geldi.
Bu ayki katalogta ve gelecek ayki katalogda indirimli :) 41,90 TL






Arkadaşıma kalmaya giderken uğradığım A101'de annemin bahsettiği Bıttım sabununu buldum. Diğer çeşitlerini de merak edince birer tane aldım :) Tanesi 2.45 TL 
Optimum'da girdiğimiz Watsons'tan kokusunu merak ettiğimiz için mini ıslak mendil, nasıl kullanıldığını merak ettiğimiz için epilasyon yayı ve lens solusyonumu olduğu gibi götürmek zorunda kaldığımda farkettiğim için ekstra şişeler aldım. Maden suyunu denemek içinde fısfıslı şişelerden aldım bir tane. Islak Mendil: 0.99 TL, Epilasyon Yayı: 2,90 TL Sprey Şişe: 3,99 TL ve  Losyon Şişeleri : 4,99 TL

Watsons'tan 50+ faktörlü Solait Güneş Kremi aldım. Ordan Migros'a geçtik ve %50 indirim sayesinde uzun zamandır gözüm olan Neutregena Büyük boy nemlendirici aldım. Güneş Kremi: 15,90 TL ve Nemlendirici: 9,97 TL

Güzeller güzeli Migros indirimi sayesinde merak ettiğim şampuan ve saç kremini aldım. Elimdekiler bitince serinin kalanını da alıcacağım. Şampuan : 6.49 TL Saç Kremi: 6.49 TL (Normali 10,99 TL galiba)

Ve pazar günü eve gelince bulduğum parfümevi kargomu buldum :) Kardeşim için bir tane benim için iki tane parfüm sipariş etmiştik. Kardeşim için Chanel Tendre kokusu, benim içinse DKNY Be Delicious ve Clinique Happy in Bloom almıştık. Orijinal parfümler değil tabii ki. Benzer kokular. Orijinal parfümü seçtiğinizde elimizde bulunmamaktadır diyerek benzer kokunun olduğu sayfaya yönlendiriyor. Ben Be Delicious'un benzeri olan Belinda Mod'a bayıldım. Ya Eclat Weekend ya da Belinda Mod favori kokum olacak :) 
Soldaki Happiness Blue ve Sağdaki Belinda Mod. Ayrıca kutudan Lady Gaga'nın parfümü Fame'in benzeri Lady Black'in numunesi çıktı:)  Parfümlerin tanesi 10 TL+ KDV. Eğer üç parfüm alırsanız kargo bedava.

2 yorum:

  1. bende bugün la diva sabunları yazacağım bekleirm. :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha kullanma şansı bulamadım ama çok çeşitli olması çok hoşuma gitti :)

      Sil