Kategoriler

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Gratis Alışverişi :) #1#

Aslında elimdekiler bitmeden alışverişe çıkıp yeni ciciler almak istemiyordum amma velakin Gratis %50 indirimle kalbimi fethetti. Aklımdakileri yarı fiyatına alabileceğimi düşününce arkadaşlarımla yapılan hızlı bir plan sonrası soluğu Gratis'te aldık.
İyi ki liste yapmışım dedikten sonra her istediğimi bulamasamda elim boş dönmedim. (Fotoğraflar için özür bu arada idare edin artık :)
Gezilen 3 farklı Gratis sonrası sadece bunları aldım :) (arkadaki telefon kulübesini değil tabii ) Essence'in gel eyelinerından üçünde de yoktu :( Aceleside yoktu diyerek kendimi avutuyorum. İlk Gratisten The Balm'ın makyaj bazı Time Balm'ı aldım. Normalde 30 liraydı %50 indirimle 15 liraya benim oldu.
Deneyemedim daha. Deneyince görüşlerimi paylaşırım sizinle :) Eyelinerdaki ikinci durağımdan da Garnier'in BB kremini aldım. Benim gibi süt beyazlar için  Açık tonunu aldım. Normalde 19,90 ama %30luk indirimle 14 liraya geliyor. (Aslında 50 faktör arıyordum fakat gösterilenden hem emin olamadım hemde 27.90'dı fiyatı. O da Garnierdi ama daha bi güneş kremi gibi duruyordu. Zaten güneş kreminlerinin olduğu bölümdeydi.)  

Kasaya giderken Pastelin ojeleri gözüme takıldı. Çok fazla ojem olduğu (Bazılarına göre çok az ama takıntılı olan bana göre fazla.) için almayacaktım normalde artık ojelere bakmıyorum bile fakat bunun rengi çook güzeldi. Oje de 2,50 lira. 
Normalde burda bitecek olan alışverişim dersten sonra eve giderken bir de Agora'daki Gratis'e bak diye iç sesim dolayısıyla devam etti. Hedef odaklı olarak direk Essence'in gel eyeliner'ını sordum ama yok dediler. (Bir süredir yokmuş yeni gelenlerin içinde olabilirmiş bir şansınızı deneyin derim.) Asetonumun bitmek üzere olduğu aklıma gelince merak ettiğim Betty Boop asetonlarından sordum, kapağı ilgimi çekmişti. Görevli Benri'ninde aynı kapakla aseton ürettiğini söyleyince Benri cazip geldi hem daha fazla hemde indirimli.Normalde 7 liraymış ama ben % 40 indirimle 4,20'ye aldım. 
İşte bu kadar. İndirimler 12 Mayısta sona eriyor. Kaçırmayın derim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder